מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - שיחת שימוע - עשה ואל תעשה
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

שיחת שימוע - עשה ואל תעשה

 

שיחת שימוע - עשה ואל תעשה

זה עשוי לקרות לכולנו - קיבלת מכתב ובו הודעה כי הבוס מזמין אותך לשיחת שימוע. בין אם זה הגיע בהפתעה גמורה ובין אם "הרחת" את זה מתקרב, זה רגע לא נעים.
לא אחת, אנו שומעים סיפור דומה, החוזר על עצמו בקרב עובדים רבים, שהקו המנחה שלו הוא: "למה דווקא אני זומנתי לשיחת שימוע? אני, שנתתי את עצמי לחברה כמעט 24/7, אני שלקחתי את העבודה לבית והקזתי דם בשביל הלקוחות ובשביל המנהלים, אני שראיתי בחברה את הבית השני שלי (אם לא הראשון) ועשיתי הכול על מנת שהיא תצליח – וכעת מצאתי את עצמי בפני תהום פעורה עם הפנים אל הדלת בפעם האחרונה."

לקחת נשימה

אם זה מנחם אותך, בכל יום מאות ולעתים אלפי אנשים בארץ זוכים לפתוח את תיבת הדואר שלהם ולהתבשר כי קיבלו מכתב הזמנה לשיחת שימוע. ועל אף הייאוש יש מה לעשות – הגיע הזמן להתכונן לקרב - ואנחנו מדברים על קרב שאולי ישאיר אותך על המסלול.

אל תעשה: תאמר נואש

אם המקום שלך בעבודה חשוב לך, השורות הבאות הן בשבילך: אם הוזמנת לשיחת שימוע ובהנחה שכבר לקחת נשימה עמוקה ומיצית את ההלם, זה הזמן לזכור ששיחת שימוע היא עדיין איננה פיטורין, כך שאין סיבה להתייאש.
ראשית, חשוב לדעת כי לשיחת השימוע מותר לצרף את עורך הדין שלך ואת נציג הוועד (במידה ויש). בעזרת ליווי נכון וייצוג הולם בשיחת השימוע, ביכולתך להפוך על פיה את ההחלטה של המעסיק.

עשה: זה הזמן לבחור בעו"ד הנכון

אם קיבלת הזמנה לשיחת שימוע, יש סיכוי סביר שהוצפת בים של עצות מהחברים מהמשפחה ומהחבר'ה בעבודה, אבל הנה טיפ שעשוי לעשות לך הרבה סדר בבלגאן ואשר בכוחו לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה: זה הזמן לדבר עם עורך דין מטעם מגן לעובד שמתמחה בדיני עבודה  ובעל ניסיון עשיר בייצוג עובדים בשיחות שימוע  – במטרה שיכנס לנעליך ויבין את המצב לאשורו, וכך נוכל לכוון אותך באופן הנכון ביותר.
נציגינו ממתינים לשיחתך בטלפון 03-9373525 – או שניתן להשאיר לנו פרטים דרך האתר ואנו נחזור אליך בהקדם כדי להעניק לך את הליווי הנחוץ לך בשלב זה.