מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - עו"ד מומחה לדיני עבודה
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

עו"ד מומחה לדיני עבודה

 

בעת פגיעה בזכויות עובדים ומעסיקים - מה יש לעשות לפני נקיטת הליכים משפטיים? קבעתי פגישה עם עו"ד מומחה לדיני עבודה – אילו פרטים עלי לברר טרם הפגישה עצמה? ומהו תחום התמחותו של עו"ד מומחה בדיני עבודה?

 
יחסי עובדים ומעסיקים הנם תחום מורכב וסבוך אשר ההתמודדות עמו דורשת ידע וניסיון רב. כמדי יום ביומו בתי הדין לעבודה עוסקים בתביעות הקשורות לדיני עבודה ובמקביל מספר דומה של תביעות נסגרות מחוץ לכותלי בית המשפט לאחר שהושגה פשרה. לכן במקרים בהם ישנן מחלוקות במקום העבודה, לפני שפונים לערכאה המשפטית העוסקת ביחסי העבודה בישראל, הלא היא בית הדין לענייני עבודה, מוטב לנסות לגשר בין הצדדים. יחד עם זאת על מנת שהתנהלות בין בעלי הדין תתבצע באופן מכובד וממצה, בהתאם לחוק ולפסקי דין, יש להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה לדיני עבודה שינסה לפתור ולטפל במחלוקת באופן מקיף, מספק ומקצועי.

 

באילו תחומים יוכל עו"ד מומחה לדיני עבודה לסייע לי?

 
עו"ד מומחה לדיני עבודה בקיא בתחומים כגון פיצויי פיטורין, ימי חופשה, זכויות נשים בעבודה, דמי הבראה, זכויות עובדי קבלן, זכות שימוע לפני פיטורין, הטרדות בעבודה, שעות נוספות, חגים, תשלום בעבור נסיעות, וכדומה. במידה וזכויותיכם הופרו באחד התחומים המצוינים לעיל, או בתחומים נוספים, מוטב כי תפנו לייעוץ של עו"ד מומחה לדיני עבודה שימליץ לכם על דרך פעולה אפשרית.
 

קבעתי פגישה עם עורך דין לדיני עבודה – מה עלי לברר מראש?

 
בעת פגישת ייעוץ עם עו"ד מומחה לדיני עבודה עליכם לשאול שאלות כמו למשל -
  • במה כרוך ניהול ההליך המשפטי?
  • מה הן שאר האפשרויות העומדות לפני?
  • האם ישנה עילה לתביעה?
  • האם מומלץ לנקוט בהליכים משפטיים או בכלל להגיע לפשרה?
כמו כן עליכם לברר סוגיות כמו מהן העלויות הצפויות, מהו שכר הטרחה והתשלום, מהו החזר ההוצאות, האם התשלום הוא בעבור תוצאות וכן מהו משך הזמן הצפוי לניהול התיק.
 

מגן לעובד ולמעסיק – כל הזכויות שלכם באתר אחד

 
במגן לעובד ולמעסיק אנו מרכזים את כל המידע הדרוש לכם בתחום דיני עבודה. הצוות של מגן הנו מקצועי ובקיא בתחום זכויות עובדים ומעסיקים על בוריו. צרו אתנו קשר ותוכלו לממש את זכויותיכם בתחום העבודה כבר היום.
פורטל מגן לעובד ולמעסיק הוקם על מנת לספק לכם מידע בתחום דיני עבודה וזכויות עובדים ומעסיקים, אולם במידה ויתברר כי יש עילה לתביעה, אנו נפנה אתכם לעו"ד מומחה לדיני עבודה שיעניק לכם פתרון מקיף ומקצועי.