מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - עו"ד לדיני עבודה
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

עו"ד לדיני עבודה

 
דף הבית >> עו"ד לדיני עבודה

מתי צריך עו"ד לדיני עבודה? במה הוא מתמחה? באילו מקרים עורך דין המתמחה בדיני עבודה יכול לעזור לנו ומדוע כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי?

 
אם אתם עובדים בעבודה בה המעסיק שלכם פוגע בכם או משפיל אתכם, או לחלופין המעסיק שלכם  מכריח אתכם לעבוד שעות נוספות ללא תשלום נוסף, לעבוד בחגים או בחופשת הלידה ומאיים כי תפוטרו אם לא תעשו כן, הרשו לנו לבשר לכם כי המעסיק שלכם מפר את זכויות העובדים שלכם. סתם כדי לסבר את האוזן – במדינת ישראל לבדה, בתי דין לענייני עבודה דנים באלפי תביעות מדי שנה העוסקות בעילות כגון תנאי העסקה, שכר, פיטורין ופיצויים של עובדים. לכן על מנת שתוכלו לממש את מלוא זכויותיכם ולוודא כי בית הדין לעבודה יטה לטובתכם, עליכם להיעזר בשירותיו של עו"ד לדיני עבודה מומחה ומקצועי.

כיצד עו"ד לדיני עבודה יכול לעזור לי?

 
עו"ד לדיני עבודה הנו בקיא בדיני עבודה, בפסקי דין וחקיקה, ידע אשר מאפשר לו לייצג עובדים ומעסיקים בבתי הדין לעבודה וכן ליזום הליכי פשרה בין הצדדים. עו"ד לדיני עבודה יוכל להעניק ייעוץ מקצועי לשני קצוות המתרס, בין אם למעסיקים ובין אם לעובדים שכירים, תוך כדי שבוחן כל מקרה לגופו ומטפל בו באופן אישי. לכן, אם אתם מרגישים כי הזכויות שלכם הופרו בצורה זו או אחרת, רגע לפני שאתם פועלים מוטב כי תפנו לקבלת ייעוץ מפי עו"ד דיני עבודה מומחה ומקצועי.
 

מה למגן לעובד ולשירותיו של עורך דין לדיני עבודה?

 
מגן לעובד הוא פורטל המופעל על ידי משרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה. אנו במגן לעובד בקיאים בכל תחומי דיני עבודה וזכויות עובדים ומעסיקים וזמינים באופן מרבי עבורכם – הרוצים להעשיר את הידע שלכם בנושאים שונים בתחום כגון – פיטורין, הבראה, חופשה, הודעה מוקדמת, נסיעות, ימי מחלה ועוד.
במידה ואתם חשים כי הזכויות שלכם נפגעו, צרו אתנו קשר ואנו נשמש כאוזו קשבת ונפנה אתכם לעו"ד לדיני עבודה במידה וצריך. צוות עורכי הדין של מגן לעובד ולמעסיק מתמחים בעולם זכויות עובדים ומעסיקים ויעניקו לכם בדיוק את המענה לו אתם זקוקים.

עו"ד לדיני עבודה טיפים >>

עו"ד לדיני עבודה שמירה על זכויות העובד >>