מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - דיני עבודה
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

דיני עבודה

 

איך בוחרים נכון עו"ד לדיני עבודה? על אילו נושאים חשוב לשים דגש בעת הבחירה? איפה אפשר לקבל ייעוץ בנושאי דיני עבודה?


ריכזנו עבורכם מידע תמציתי אודות עו"ד לדיני עבודה, שיאפשר לכם לקבל את השירות המקצועי באופן הקל והפשוט ביותר. אך ראשית:
 

עו"ד לדיני עבודה – על לשים דגש?

  • חשוב לבחור בעו"ד לדיני עבודה אשר מתמחה בחוק דיני עבודה וכתוצאה מכך, יוכל לכוון אתכם ולייעץ לכם לגבי דרכי פעולה מומלצות למקרה שלכם באופן אישי.
  • בעת בחירת עורך דין, שימו לב כי מדובר בעו"ד לדיני עבודה אשר דיני עבודה וזכויות עובדים ומעסיקים זהו תחום ההתמחות העיקרי שלו (בניגוד התמחות משנית), מכיוון שתחום דיני עבודה הנו תחום בפני עצמו, בו על עורך הדין להיות בקיא.
  • חשוב לציין כי בתי המשפט לענייני עבודה הנם שונים בתכלית השינוי מבתי משפט אחרים ולכן על עו"ד לדיני עבודה להכיר את המערכת על בוריה, כדי לנתב את דרכו נכונה בתוכה.
  • עו"ד מקצועי ידע את הגבול הדק העובר בין הגשת תביעה לבין הגעה לפשרה ויוכל להמליץ לכם על דרך הפעולה הנכונה לתיק שלכם וכך לחסוך לכם הן בזמן והן בעלויות.

אז איך אם כן נגיע לבחירה הסופית?

 
 
אין רושם כמו רושם ראשוני, משפט זה אינו סתמי מכיוון שעל מנת לבחור בעו"ד לדיני עבודה הנכון עבורכם, עליכם להיפגש אתו באופן אישי ולוודא כי שיטות העובדה שלו תואמות לצרכים שלכם, לרצונות שלכם ולמקרה שלכם באופן אישי. עו"ד מקצועי ידע להסביר לכם במה כרוך ניהול ההליך המשפטי וכן יפרוס בפניכם את מכלול האפשרויות העומדות בפניכם לפרטי פרטים.

.

והעיקר – לא לפחד כלל

 

אנשים רבים חוששים לפנות אל הליך משפטי הן מטעמים כלכליים והן כי הם פוחדים להתחיל בהליך  שעלול לעלות להם במקום עבודתם. במידה ומדובר במעסיקים, החשש הוא גם כלכלי וכן חשש בלאבד עובדים ואף את המוניטין שנבנה. לכן אנו במגן בקיאים בזכויות של עובדים ושל מעסיקים כאחד, על מנת לספק לכם את כל הידע לו אתם זקוקים כדי להחליט על דרך הפעולה הנכונה. כמו כן, במידה וההיבט הכלכלי טורד את מנוחתכם, הסירו דאגה מליבכם, במגן לעובד ולמעסיק משלמים רק עבור התוצאה.


מגן לעובד ולמעסיק הוא פורטל המנוהל על ידי עו"ד לדיני עבודה. לקבלת ייעוץ והכוונה, השאירו פרטיכם כאן ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם. במידה ויתגלה כי המקרה שלכם מהווה עילה לתביעה, אנו נקשר ביניכם ובין עו"ד לדיני עבודה, מנוסה, בקיא ומקצועי