מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - עו"ד דיני עבודה טיפים
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

עו"ד דיני עבודה טיפים

 

טיפים מקצועיים לאיתור עו"ד לדיני עבודה

מה מייחד עו"ד לדיני עבודה המצטיין בעבודתו? כיצד תוכלו לזהות זאת ללא מאמץ רב, וביעילות רבה?

עו"ד לדיני עבודה הנחשב למקצועי הוא כזה העובד על בסיס עובדות, חוקים ותקנות, נעזר בחוות דעת משפטית לשם גיבוש כתב תביעה, כתב הגנה או מכתב כלפי כל מעסיק. באופן כללי – הוא גם צריך להיות אחד שיודע להגיד לכם "לא" כשצריך על מנת למנוע מכם הסתבכות משפטית מיותרת מול המעסיק, כמו גם לשדר אופטימיות בזמנים אחרים. עו"ד לדיני עבודה יכול לסייע לכם לקבל פיצויי פיטורין המגיעים לכם ממעסיקכם, לבדוק מהם התנאים הסוציאליים במקום העבודה ולפעול לשנות אותם אם הם אינם מייצגים את הזכויות שלכם. כיצד תוכלו לזהות בעצמכם מיהו עו"ד לדיני עבודה מקצוען? הנה כמה טיפים מועילים.

עורך דין מנוסה יהיה עדיף על מי שנמצא בתחילת דרכו

על תנאי ההעסקה ותנאי הפיטורין/הפרישה שלכם לא מהמרים! פונים רק לעורך דין שיש לו ניסיון. בתחום כמו משפטים, ניסיון הוא תנאי הכרחי אך לא לגמרי מספיק. ישנם עוד כמה נושאים שעליכם לדעת ולהכיר.

בדקו את ניסיונו של עורך הדין שלכם: קראו מערכי דיון קודמים בהם השתתף

בעידן האינטרנט ניתן לקרוא מערכי דיונים באתרים משפטיים. בדקו כיצד עו"ד לדיני עבודה התנסח, והאם הוא נעזר בעובדות יבשות החצובות בסלע או שמא העדיף לפנות לנתונים אמפיריים וסטטיסטיים בביסוס טענותיו? עורך דין שעיקר התוכן שיצק במשפט הוא תוכן סטטיסטי הוא כנראה אחד שלא הכין מספיק טוב את כתב התביעה או ההגנה ולכן לא יהיה זה האיש הנכון עבורכם.

מצאתם עו"ד לדיני עבודה שהותיר רושם חיובי? בדקו עם מי הוא עובד במשרדו

מומלץ לבחון ולבדוק מי הוא צוות המומחים הפועל במשרד של אותו עו"ד לדיני עבודה. כך, למשל, במשרד "מגן לעובד" ניתן למצוא עורכי דין בקיאים בדיני עבודה, שייצגו כבר אלפי עובדים ונחלו הצלחות רבות וישמחו לספק לכם את ההגנה הטובה ביותר.

למידע ופרטים בנושא עו"ד לדיני עבודה פנו למשרד מגן לעובד ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.
 
דיני עבודה טיפים