מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - מדוע אסור לך לוותר על זכות הייצוג בשיחת שימוע?
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

מדוע אסור לך לוותר על זכות הייצוג בשיחת שימוע?

 

מדוע אסור לך לוותר על זכות הייצוג בשיחת שימוע?

זומנת לשיחת שימוע לפני פיטורין? האם יש לך היכרות עם ההגדרות הקבועות בחוק בנושא זכות הייצוג בשיחת שימוע? הבה נבחן את הסיטואציה יותר מקרוב ונכיר את הדרך המתאימה להתמודדות עם שיחת שימוע לפני פיטורין.
כדאי לדעת כי בשיחת שימוע, ברוב המקרים, העובד נמצא בעמדת נחיתות מול המעסיק, היותר ולשיחת שימוע יש אופי מסוים במסגרתו עליך להגן על עצמך ועל מקור הפרנסה שלך מפני כוונת המעביד. וכמו שלא מומלץ לייצג את עצמך בבית משפט בכוחות עצמך, אל לך לוותר על זכות הייצוג בשיחת שימוע על ידי עו"ד – שבכוחו לשנות את אופן התנהלות השיחה ואת העתיד המקצועי שלך.

מדוע להיעזר בזכות הייצוג בשיחת שימוע על ידי עו"ד?

ייצוג על ידי עו"ד המכיר את החוקים ובקי בדיני העבודה במהלך שיחת השימוע יכול לעשות את ההבדל בין שימוע שסופו פיטורין ועזיבת מקום העבודה לבין שימוע שבסופו המעסיק שלך מכיר בכדאיות של השארתך במקום העבודה, כמו גם בטעויות שהובילו אותו למסקנה השגויה שיש לערוך את שיחת השימוע מלכתחילה.
הודות לזכות הייצוג בשיחת שימוע, העמדות שלך נשמרות והידיעה על יתר הזכויות שלך תאפשר לך גם להבין מה מגיע לך בכל תרחיש - ומה צופן לך העתיד במקום העבודה.

האם גם לי יש את זכות הייצוג בשיחת שימוע?

עובדים רבים לא יודעים מהן הזכויות שלהם, מה אומר החוק לגבי המקרה שלהם או מה אומרים דיני העבודה בכלל, וחושבים שיצליחו לשכנע לבד את המעסיק להשאיר אותם במקום העבודה. אבל חוסר הידע הזה פוגע בהם בדרך כלל והם יוצאים מהשימוע כשידם על התחתונה וללא מקום עבודה.
אחת הזכויות הבסיסיות העומדות לרשות העובדים במדינת ישראל היא זכות הייצוג בשיחת שימוע – כאשר נוכחות של עו"ד מייצג בשיחת השימוע משדרת למעסיק שהוא צריך להתייחס אליך ברצינות ולא יכול "לנפנף" אותך, שיש לך את היכולת לעמוד על מה שמגיע לך ועל זכויותיך, שיש לך ביטחון בצדקתך, שמקום העבודה חשוב לך ושיש לך את הנחישות להגן על עצמך באופן מקיף.

מגן לעובד – המומחים לייצוג בשיחת שימוע

אם זומנת לשימוע לפני פיטורין, יש לך הזכות הייצוג בשיחת שימוע ורצוי לך להתייעץ עוד היום עם מגן לעובד, המתמחה בייצוג עובדים ומחזיק במוניטין רב של הצלחות בסיוע לעובדים במאבקם מול מעסיקים.
ההמלצה של עורך הדין גיא גונן המתמחה בייצוג וליווי העובדים בהליך של שיחות שימוע לפני פיטורים היא לעזר בעורך דין שמתמחה בייצוג עובדים ולא ללכת ללא ייצוג ,מכיוון שלעיתים הנזק שנגרם ע"י עובדים בהליך השימוע כתוצאה מחוסר ניסיון וידע לא ניתן לתיקון וחשוב לזכור שאין מקצה שיפורים לטעויות ולדברים שאמרתם בשיחת השימוע !!  
כל שעליך לעשות  כדי לקבל יעוץ משפטי וליווי לפני שיחת השימוע  הוא ליצור קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותך!
 
בהצלחה רבה ..