מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - זכיות עובדים וזכיות חיילים משוחררים
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

זכיות עובדים וזכיות חיילים משוחררים

 

האם זכויות עובדים מגיעים לכל עובד וכיצד ניתן לקבל אותם

האם עובד שנמצא פחות מחודש בעבודתו זכאי לאותן הזכויות בדיוק כמו עובד המועסק באותו המקום מעל 20 שנה? האם עובד שגנב מהחברה זכאי לתשלום פיטורים? והאם עובד שנפצע בדרך לעבודה זכאי להכרה כאילו נפצע במקום העבודה?
שאלות הקשורות בזכויות עובדים כוללות אלפי שאלות אך לא תמיד על כולן יש לנו את התשובה הנכונה. המידע ברשת או מהסביבה אינו בהכרח מספק לנו את התשובות המדויקות ואם נתקלתם במקרה הקשור בנושא זכויות עובדים ולא מצאתם את הפתרון אנחנו כאן עבורכם.
האם טעות בעבודה מאפשרת פיטורים ללא פיצויים?
כספי פיצויים נועדו בין היתר כדי להבטיח לעובד תשלום חד פעמי במקרה של פיטורים. חלק נכבד מנושא זכויות עובדים כולל בתוכו מידע רחב על הסיטואציה שבה עובד מפוטר מעבודתו ובאלו תנאים הוא זכאי לקבלם. השאלות סביב הנושא הן רבות ומגוונות ואם פיטרו אתכם אך אתם מרגישים שלא אפשרו לכם ליהנות ממלוא הזכויות שלכם יש לכם כתובת לפנות אליה. עו"ד גיא גונן מתמחה בכל הקשור לנושא זכויות עובדים ולצערם של עובדים רבים המפוטרים מעבודתם לא כולם מודעים לכסף או ההטבות להם הם זכאים וזו בדיוק העבודה של משרד עו"ד גונן ושות'- להגן על מה שמגיע לכם והכל משולב ביחס אישי, מקצועי שמלווה בחיוך תמידי.
לא כולם רוצים שתדעו מהן הזכויות שלכם
אומנם מדובר בהכללה גסה, אבל לא נחטא לאמת אם נאמר שרוב המעסיקים היו מעדיפים שלא תדעו את הזכויות שלכם על בוריין. זכויות עובדים הם הבסיס של כל עובד במדינת ישראל, באחריותו של כל עובד לדעת ולהבין את הזכויות המגיעות לו ואם אינו יודע או מבין אותן לפחות לברר ולשאול את אנשי המקצוע. גם אם אתם בטוחים במה מגיע לכם ומה לא תמיד עדיף לבדוק ולהיות בטוחים מאשר לקחת סיכון מיותר ולוותר על הזכות שלכם.

זכויות עובדים הן עניין למקצוענים של מגן לעובד

אם נתקלתם בבעיה או מקרה שבו אתם מרגישים כי לא פעלו מולכם לפי הזכויות המגיעות לכם אנחנו נשמח לסייע לכם ולייצג אתכם מול המעסיק בכל הנוגע לזכויות עובדים. אתם יכולים להשאיר את החשש מאחור ולעמוד חזקים ובטוחים כי יש מי שעומד מאחוריכם במאבק הצודק שלכם.
 
אנחנו שם בשבילכם ולמענכם בכל הנושאים של זכיות עובדים וייצוג בכל הערכאות המשפטיות
עורך הדין גיא גונן וכל הצוות המקצועי שמתמחה בזכויות וייצוג עובדים