מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - זכות הייצוג בשיחת שימוע
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

זכות הייצוג בשיחת שימוע

 

זכות הייצוג בשיחת שימוע – מה כדאי להביא בחשבון?

מתי שימוע לפני פיטורים הופך להיות מהלך לא תקין? מה עושים אם השימוע נקבע באופן שבו דרישות החוק לא יכולות להתקיים? והאם יכולה להיות לי הגנה מפני פיטורים? הבה נבחן את הנושא מעט יותר מקרוב
פיטורים הם הליך כואב שמחייב את העובד להיערך בחזיתות שונות. בין היתר, כדאי לעובד להכיר את הזכויות שמוענקות לו על פי חוק ולהשתמש בזכות הייצוג בשיחת שימוע. מטרת הייצוג היא להשמיע את טענות העובד בצורה מקצועית ולסייע לו למנוע את הפיטורים.

ההגנה על העובדים מתחילה בזירה המשפטית

"מגן לעובד" הוא פורטל משפטי שמרכז עבורך את כל המידע הרלוונטי לגבי זכות הייצוג בשיחת שימוע. מטרתו של הפורטל היא לדאוג שעובדים בישראל יקבלו את כל הזכויות ואת כל התנאים הסוציאליים המגיעים להם על פי חוק. בנוסף לכך, עו"ד גיא גונן שמתמחה בזכויות עובדים רשאי לייצג אותך בשימוע עצמו ולעזור לך להשמיע את כל הטענות החשובות נגד הפיטורים. עו"ד גיא גונן ייצג אלפי עובדים בשיחת שימוע  והוא  למוד ניסיון רב בכל הנושאים של  ניהול הליך השימוע וייצוג עובדים . עו"ד גיא גונן  יפעל עבורכם במטרה   למצות את זכויותכם באופן המיטבי והטוב  ביותר 

זכות הייצוג בשיחת שימוע עומדת לצדך

אסור לפטר אותך לפני מתן הזדמנות הוגנת להשמיע טענות נגד הפיטורים. קיימות דרישות ברורות להליך שימוע תקין ובמקרה שהשימוע נקבע באופן בו אחת הדרישות לא יכולות להתקיים, ניתן לבקש מהמעסיק לדחות אותו או במקרים מסוימים אף להביא לביטולו.

מתי מותר לבטל את השימוע?

מותר לך להיות מיוצג על ידי עורך דין במהלך השימוע ולשתף גם את נציג ועד העובדים. לחילופין, הנה כמה מקרים שבהם דרישות השימוע לא מתקיימות על פי חוק:
  • קיבלת התראה קצרה מדי
  • נימוקי הזימון לשימוע לא הועברו כראוי
  • עורך הדין או נציג ועד העובדים לא יכולים להשתתף בשימוע במועד שנקבע
כמו כן, כדאי לדעת שעובדים שנכללים תחת הסכמים קיבוציים מקבלים פעמים רבות הגנות מפני פיטורים. זכות זו קיימת גם בנסיבות שבהן חוזה העבודה לכאורה הופר וגם אם בוצעו עבירות בתחום המשמעתי.

זומנת לשיחת שימוע ? עכשיו יש לך למי לפנות!

משרד  עורכי  דין  גונן ושות' שבראשו  עומד עו"ד  גיא גונן  העניק ייצוג וליווי לכ200 עובדים בשנה בשיחות שימוע לפני פיטורין וזה רק בשנה האחרונה  .
אנחנו לשרותכם  ומבינים היטב את חשיבות הנושא של זכות הייצוג בשיחת שימוע עבורכם .
אפשר לפנות אלינו בטלפון 03-9373525 כדי לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות טרם שיחת שימוע, או להיעזר בנו כשעולה חשש לשימוע לא תקין.
זכרו בכל מה שקשור  לייצוג בשיחת שימוע חשוב להתייעץ ולעזר רק במי שמנוסה בייצוג וליווי של עובדים בשיחות  שימוע לפני פיטורין !!