מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע במסגרת הסכם קיבוצי
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע במסגרת הסכם קיבוצי

 

זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע במסגרת הסכם קיבוצי

האם לעובד שחל לגביו הסכם קיבוצי יש הגנות מיוחדות מפני פיטורים? כיצד הסכם קיבוצי בא לידי ביטוי בשיחת שימוע? מי שומר על זכויות העובד שמוזמן לשיחת שימוע?
המטרה של שיחת שימוע היא לתת לעובד הזדמנות להשמיע טיעוני נגד מול הנימוקים המלאים לרצון המעסיק לפטר אותו. זימון לשיחת שימוע הוא חלק חשוב מתהליך סיום יחסי עבודה אך לא כל העובדים מכירים את הזכויות שלהם.

ייעוץ משפטי לפני שיחת שימוע

במשרד עו"ד גיא גונן שמתמחה בזכויות עובדים מספקים גם שירותי ייעוץ משפטי לפני שיחת שימוע. נציגי המשרד מתמחים בדיני עבודה ובזכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע לפני פיטורים. יש לנו את הניסיון הנדרש בהתמודדות עם מקרים מן הסוג הזה וניתן לתאם מולנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

מהי הגנה מטעם הסכם קיבוצי?

הסכם עבודה קיבוצי בדרך כלל מעניק לעובד הגנות נוספות מפני פיטורים. בין היתר, הסכמים אלו אמורים לעגן את הסמכות של ועד העובדים להתערב בתהליך הפיטורים. יש מקרים שבהם המעסיק נדרש להתייעץ עם הועד טרם זימון עובדים לשיחת שימוע ובכל הנוגע למימוש הזכויות שלהם. במקרה של חילוקי דעות לגבי זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע, ניתן לפנות להליך בוררות או ועדה פריטטית. כמו כן, מקום עבודה מאורגן שמעוניין לבצע פיטורי צמצום מחויב להתייעצות עם נציגות העובדים וזאת מכוח חובת תום הלב.

שמירה על זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע

זכויות עובד שמוזמן לשיחת שימוע קובעות שמותר לו להיות מיוצג על ידי עורך דין. הייצוג על ידי עורך דין בשימוע יכול לסייע לעובד לפרוש את טענותיו בפני המעסיק. בנוסף, מותר לנציג ועד העובדים להשתתף בשימוע במידה והעובד מעוניין בכך.

"מגן לעובד" גם עבור עובדים בהסכם קיבוצי

עובדים בהסכם קיבוצי חייבים להכיר את הזכויות שמגנות עליהם בשיחת שימוע. אנחנו ב"מגן לעובד" נשמח לעמוד לרשותך עם ליווי משפטי מהרגע הראשון ועם צוות שמקדיש את מלוא המשאבים לייעוץ והכוונה. אפשר להשאיר פרטים כבר עכשיו באתר הרשמי ולהתכונן לממש את זכויות העובד שמוזמן לשיחת שימוע בצורה נכונה.
עו"ד גיא גונן והצוות מנוסים מאוד  בכל הנושאים שקשורים לשיחת שימוע לפני פיטורים וזמינים  שרותכם לצורך ייצוג בשיחת שימוע לפני פיטורים או לצורך ייעוץ מקצועי                בתחום העסקת עובדים  דני עבודה וזכויות עובדים .