מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - זכויות עובדת בהריון – כיצד אדע את זכויותיי?
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

זכויות עובדת בהריון – כיצד אדע את זכויותיי?

 

זכויות עובדת בהריון – כיצד אדע את זכויותיי?

בבואנו לדון בזכויות עובדת בהריון, ראשית כדאי לשים לב כי בין היתר, נשים רבות הנכנסות להיריון במהלך עבודתן נתקלות בלא מעט תהיות בנוגע לזכויותיהן, חובותיהן, עתידן במקום העבודה ועוד מגוון אספקטים המקבלים לפתע תפנית. בהתאם לכך, הריוניות פונות אלינו לא אחת עם מגוון רחב של שאלות הנוגעות לזכויותיהן, לחובת הדיווח על ההיריון ולאופי ההתנהלות תוך כדי העבודה, במהלך חופשת הלידה ולאחריה.
זכויות עובדת בהריון נועדו למעשה להסדיר את מערכת היחסים שבין המעסיק לבין העובדת – ולהבטיח כי ההתנהלות תהיה תקינה מצד כל המעורבים, בנוסף לכך שהן המעסיק והן העובדת יהיו מודעים לכל השלבים הצפויים בהמשך הדרך. אולם, מה קורה בזמן שהמעסיק לא רואה איתך עין בעין את התהליך ומנסה לשחק עם הגדרות החוק? בואי ונבחן את הסיטואציה מעט יותר מקרוב.

מעסיקים תמיד ינסו להרוויח יותר

אין זה משנה אם המעסיק שלך הוא ממין זכר או ממין נקבה, ואין זה משנה אם יש לך מנהל או מנהלת – עסקים מטבעם מחפשים את הנתיב לרווח הכלכלי הגבוה ביותר. מעסיקים חכמים מבינים ששמירה על כח האדם האיכותי שלהם, במקביל ליצירת תנאי עבודה תקינים, הבנה והכלה של מצבים אנושיים כאלו ואחרים – קל וחומר היריון מבורך והפנמת זכויות עובדת בהריון במלואן – הוא הנתיב הנכון לפעול בו. אולם ישנם גם מעסיקים שטרם הבינו זאת וחותרים לשינוי הסטטוס שלך באופן חד צדדי.

אל דאגה – את מוגנת

בנקודה זו, חשוב לציין שהחוק נמצא לצדך – וכדאי למעסיק לגלות בקיאות בכל הנוגע לזכויות עובדת בהריון, להכיר בחשיבותו ולפעול על פיו שכן לצד הפרת החוק ישנן סנקציות חמורות. יתרה מזאת, בעזרת ליווי מקצועי וייצוג נאמן מאת המומחים של מגן לעובד, יהיה לך גם את הביטחון שצדקת דרכך תיוצג באופן המקצועי וההרמטי ביותר, על ידי משפטנים מובילים המכירים את כל הדרכים להביא את המקרה לידי סיומו המוצלח, בשבילך כמובן.

מגן לעובד - זכויות עובדת בהריון הן לא עניין לחובבנים

מנקודת מבט זו, תוכלי להתנהל בבטחה ומתוך הבנה שמאחוריך נמצאים אנשי הצוות המקצועי של משרד עו"ד גיא גונן ושות', המתמחים בזכויות עובדת בהריון ובייצוג עובדים אל מול מעסיקים, כמו גם מטפלים בפניות רבות מצד נשים עובדות בהיריון מדי חודש. נשמח לסייע לך להתמודד עם כל סיטואציה שבה נתקלת – פני אלינו כעת ונוכל ללוות אותך לכל אורך הדרך!
 
אנחנו זמינים בשבילך בהרבה  סובלנות שרות והבנה ....וחשוב מכל  המון מזל טוב