מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - זכויות עובדת בהריון – איסור פיטורי עובדת במהלך הריונה
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

זכויות עובדת בהריון – איסור פיטורי עובדת במהלך הריונה

 

זכויות עובדת בהריון – איסור פיטורי עובדת במהלך הריונה

האם מותר לפטר אותי בזמן היריון? תוך כמה חודשים עלי להודיע למעביד על ההיריון שלי? ומה לגבי חזרה לעבודה? האם יש עורך דין שכדאי לי לפנות אליו לגבי זכויות עובדת בהריון? וכיצד אדע מתי זכויות אלה חלות עלי?
ככל שהזמן עובר, הולכת וגוברת המודעות לחשיבותן של הנשים בכוח העבודה, המשאבים הנפשיים והמנטליים המושקעים על ידי אישה באשר היא בעת הכניסה להיריון, ההיריון עצמו, הלידה והטיפול בתינוק חדש שבא לעולם – ואף עם עזרת האבות שהולכת וצוברת תאוצה – אין זה חלק פשוט בחיים של כל אמא צעירה לעתיד, להיות צריכה לדווח למעסיק על הריונה. למזלנו, יחד עם ההכרה בכל אלו, גוברת גם המודעות לזכויות עובדת בהריון בכל תפקיד שהוא, על פי הקבוע בחוק בישראל.

כיצד אוכל לדעת את זכויותיי?

זכויות עובדת בהריון הן לא עניין של "אולי", וגם לא "בערך..." - החוקים במדינת ישראל ברורים מאוד וכל שאת צריכה לעשות כדי ללמוד על זכויותייך הוא לפנות לצוות המקצועי של משרד עו"ד גיא גונן ושות', המפעילים את מגן לעובד – אשר מספק ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי לעובדים ברחבי הארץ ולעובדות בהיריון בפרט.

מדוע לא פשוט לקרוא באינטרנט?

ובכן, האמת היא שאפשר היום לקרוא באינטרנט על כל תחום, ואפשר לאחרונה גם לראות סרטונים המסבירים על קריטריונים שונים, מציגים מקרי מבחן ועומדים על הדקויות השונות שבין מקרה למקרה, כולל מאפיינים של משך זמן ההיריון, זכויות עובדת בהריון בעבודה שאינה במשרה מלאה, מקרים שבהם השכר ניתן במסגרת גראנט למחקר ועוד – אולם האמת היא שללא עורך דין המתמחה בזכויות עובדת בהריון, הסיכוי להסתבך רב מן הסיכוי לבצע את הדברים בצורה החלקה.

פני עוד היום למגן לעובד, המתמחים בזכויות עובדים בזכויות שלך כעובדת בהריון.

עו"ד שמתמחים בזכויות עובדים  ידאגו לעטוף אותך בשירות מקצועי  באנושיות ולתת לך ידע רב בכל מה שקשור לזכיות שלך כעובדת בהריון . 

רוצה לדעת עוד? פוטרת בגלל היותך בהריון? או שמא את תוהה לגבי העתיד ומה יהיה כשתחזרי לעבודה? אולי אינך בטוחה תוך כמה חודשים את חייבת להודיע על הריונך? ובכן – החדשות הטובות הן שבכל מקרה - את לא לבד - פני עוד היום לצוות המנוסה של משרד עו"ד מגן לעובד, עו"ד גיא גונן וצוותו יתייחסו אל פנייתך בכבוד הראוי וילחמו על זכויותייך במלוא הכוח, כך שלך יהיה את השקט הנפשי לעבור היריון בריא ומוצלח.
נ.ב,
מזל טוב מעו"ד גיא גונן והצוות !