מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - עו"ד לדיני עבודה - שמירה על זכויות העובד
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

עו"ד לדיני עבודה - שמירה על זכויות העובד

 
דיני העבודה עוסקים בין היתר בזכויותיהם של העובדים, תוך התייחסות לנושאים שונים: שכר, שעות נוספות, חופשה שנתית, דמי מחלה, דמי הבראה, דמי נסיעות, פיטורין בתקופת ההיריון, שיחת שימוע ועוד. לצערנו יש לא מעט מקרים שבהם מעסיקים פוגעים בזכויותיהם של העובדים וגורמים להם לנזק של ממש, הבא לידי ביטוי לא אחת בהכנסה החודשית או השנתית שלהם. במקרים כאלה אפשר להיעזר בשירותיו של עו"ד לדיני עבודה המתמחה בתחום.
 

עו"ד לדיני עבודה - מתן ייעוץ משפטי וייצוג העובד מול בית המשפט

עו"ד לדיני עבודה מייצג את העובד מול המערכת המשפטית ודואג לשמור על זכויותיו. עורך דין זה מכיר לעומק את דיני העבודה השונים ואת הסוגיות המשפטיות הרבות הקשורות אליהם. ברוב המקרים כחלק מהשירות המשפטי עורך הדין יקיים פגישת ייעוץ מקדימה מול העובד הזקוק לעזרתו, במסגרתה הוא יבדוק את המקרה ויבחן את אפשרויות הטיפול השונות. רק לאחר שהבין לעומק את המקרה, יתחיל עורך הדין בעבודה מול העובד כדי למצוא את המענה הנכון ביותר עבורו והכל תוך התייחסות אל החוק והפסיקה.
 

למי פונים?

הפרו את זכויותיכם? אנחנו, במגן לעובד, נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בעניין. אצלנו, במשרד עורכי הדין גונן ושות', תמצאו כתובת מתאימה ובעיקר מקצועית שתעזור לכם להסדיר כל בעיה הניצבת מולכם תוך שמירה על כל הזכויות המגיעות לכם.
אינכם צריכים להתמודד עם מעסיקים בעצמכם אנו נספק לכם חומת הגנה. במידה ואתם זקוקים לעו"ד לדיני עבודה פנו אלינו עוד היום
לטלפון 03-9373525 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.
 
עו"ד דיני עבודה