מגן לעובד ולמעסיק - דיני עבודה ,זכויות עובדים ומעס - מתי צריך עו"ד לזכויות עובדים ומדוע? כיצד עורך דין המתמחה בדיני עבודה יוכל לעזור לעובדים לקבל את מלוא הזכויות שלהם?
דיני עבודה  |  עו"ד לדיני עבודה  |  עו"ד מומחה לדיני עבודה
מוקד פניות ארצי
03-9373525
מנהל האתר עו"ד גיא גונן  
 
 


צריכים עזרה?
אנחנו פה בשבילכם, ללא כל התחייבות!!
 
 
   לפניה מהירה ומענה ע"י עורך דין:  
   

 

 

 
 

מתי צריך עו"ד לזכויות עובדים ומדוע? כיצד עורך דין המתמחה בדיני עבודה יוכל לעזור לעובדים לקבל את מלוא הזכויות שלהם?

 
בישראל מאורגנים דיני העבודה בחוקים מסודרים ואף על פי כן במקרה של סכסוכים בין עובדים לבין מעסיקים מומלץ ביותר להתייעץ עם עו"ד לזכויות עובדים. יש היבטים שונים במסגרת יחסי עובד-מעסיק וזכויות עובדים, החלמפיצויים ותשלומי פנסיה, דרך זכויות סוציאליות או חופש התאגדות, ועד למספר ימי חופש בשנה. כאשר מתגלע סכסוך בין שני הצדדים, או במקרה שהזכויות של העובדים אינן ניתנות להם כמקובל בחוק, עלול העובד להפסיד עשרות אלפי שקלים ואף מאות אלפי שקלים בגלל חוסר הבנה של זכויותיו. לכן כדי להימנע מכאלו מקרים יש לשכור עו"ד לזכויות עובדים המתמצא ברזי החוק ואשר יוכל להשיג לעובד את כל מה שמגיע לו.


כיצד יכול עו"ד לזכויות עובדים לסייע לעובד?

 
יש תחומים רבים שבהם יכול עו"ד לזכויות עובדים לסייע לעובד, בראש ובראשונה במקרה של פיטורים לא חוקיים. אסור למעסיק לפטר עובדים במקרים הבאים: עובדת בהיריון או עובדת שנמצאת במהלך טיפולי פוריות. חל איסור לפטר עובדים לפני שתמה שנת העסקה כדי להימנע מתשלומי פיצויים, על רקע גיל, ללא שימוע ועוד. לעתים מקבלים העובדים את הדין בלי לדעת שהפיטורים שלהם לא חוקיים וכי באפשרותם לתבוע את המעסיק ולקבל על כך פיצוי. בעזרת עו"ד מקצועי ניתן להכיר את כל הזכויות בתחום ולפעול במקרים בהם הן הופרו.
 

משרד עורכי דין גונן ושות'–מגנים על כלהעובדים באשר הם

 
משרד עורכי דין גונן ושות' מנוהל על ידי עו"ד גיא גונן ומתמחה בזכויות עובדים על היבטיהן השונים. אנו מטפלים מדי חודש באלפי פניות ומייצגים עובדים בתביעות נגד מעסיקים. יש לנו ניסיון עשיר בייצוג עובדים בבתי משפט ואנו פועלים בנאמנות ובמקצועיות עד לקבלת זכויותיהם המלאות. אנו מזמינים אותך ליצור אתנו קשר באתרעורכי דין גונן ושות'או לפנות אלינו למספר 03-9373525 ולשמוע על זכויותיך. אנו נשמח לבחון את המקרה שלך ולסייע בהתאם.